niedziela, 14 lutego 2016

Rozstrzygnięcie konkursu

Zgłosiły się tylko 2 osoby, więc postanowiłam, że obie uczestniczki będą mogły wymyślić swoją postać.Będą one uczestniczyć w historii przez kilka rozdziałów,ponieważ mam dużo postaci i nie mam i nie zawsze jest odpowiedni moment żeby byli ukazywani.Bez owijania w bawełnę-I miejsce otrzymuje........................................................Ola Ciszewska!

Za to drugie milena drop!
Gratuluje wam obu.Teraz odnośnie wymyślonych przez was postaci.Wypełniony poniższy formularz wyślijcie mi na mail laguna.blyskawica@gmail.com
Imię-
Wieku-lwiątko,nastolatek itp.
Płeć-
Charakter-
Jego/jej przeszłość-
Coś o nim/niej-
Rodzina-
Z jakiego królestwa pochodzi(patrz.Mapa)-
Wygląd-opisz, albo daj gotowy obrazek,nie musi być base.

Nie bijcie za te okropne dyplomy XD
Ps.Rozdział będzie niedługo, może w środę chyba że wyrobię się wcześniej.Byłam chora i nie siedziałam na kompie co za tym idzie nie pisałam.Mam nadzieje że wybaczycie :)

15 komentarzy:

  1. NIE NIE WYBACZE ZNAJDĘ TWÓJ ADRES I CIĘ POBIJĘ XD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałam się podpisać ~Mambo swali 1217~

      Usuń
    2. Mieszam na...jak to najlepiej opisać...zadupiu więc nie znajdziesz mnie tak łatwo XD

      Usuń
    3. NO I CO MÓJ KOLEGA JEST HAKEREM I CIĘ NAMIERZY PO PRZEZ IP XD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Nie pozdrawiam ~Mambo swali 1217~

      Usuń
    4. Spokojnie!!!(nie jestem wredna)Tak w ogóle to nie dyplomy dla ciebie więc XDDD

      Usuń
    5. CHODZI MI O NOTKI.

      Usuń
  2. JEJ!!!!Siliczny dyplom. Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego już nie odpisujesz w zakładce,, Pytania do bohaterów"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam ostatnio czasu i ochoty, ale już lece odpisywać :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A zrobisz postać?No chyba że nie chcesz to nie zmuszam XD

      Usuń
  5. GDZIE JEST NOWA NOTKA!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ranek,wieczór,wieczór,ranek jak notki nie było tak nadal jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, będzie niedługo.Pracuje teraz nad nowym blogiem :)

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony