sobota, 29 lipca 2017

#25 i 26.Bohater Tygodnia

Dawno mnie tu nie było, dlatego dzisiaj Bohater Tygodnia jest podwójny. Pierwszy zwycięzca to... Hasira II, a drugi Matu! Zaczynamy!

  • Hasira II otrzymał imię po bracie Angi. Każdy to wie, ale muszę wspomnieć. xd
  • Jeśli nie zrezygnuję z tego pomysłu to kiedy lwiątka będą nastolatkami, ukarze się jako duch Furasze, albo Shani.
  • Jego wygląd kreowałam specjalnie na tę okazję... Jest ze mnie taki leń, że nigdy dokładnie nie myślałam nad jego desingiem. 
  • Hasira jako dorosły miałby białą grzywę z brązowym pasemkiem.
Koniec! Teraz nie wiem, czy jest sens mówić, czy go lubię... bo żył kilka minut i nikt nie wie jaki ma charakter... Przechodzimy do Matu!
  • Jej pełnie imię brzmi Matumani, ale wszyscy nawet rodzice wołali na nią Matu i tak się przyjęło.
  • SPOJLER: Lwica pozna pochodzenie Sherii i będzie próbować namówić Valentine do jej wygnania.
  • Jej matka nosiła imię Kisa i także była medyczką, dowiadujemy się o tym w opowieści Zapomniany książę, która została już skasowana. (Jest ktoś, kto to jeszcze pamięta? xd)
No i to tyle. Ja lubię Matu, bo przecież gdyby nie ona to Val i inni już dawno wąchali by kwiatki od spodu. xd
Teraz kwestia rozdziału... pojawi się on za kilka dni. Jest prawie gotowy, ale wydaje mi się, że jest w nim zbyt dużo przeskakiwana z sceny do sceny.

Pozdrawiam
~Dominika Valentine

7 komentarzy:

  1. Hasira jest fajny,ale..pomyliłaś się w odcieniu oczu ^^ Mam nadzieję,że nie zrezygnujesz z pomysłu,ukazania go jako ducha.

    Ja Matu lubię.Dowie się o pochodzeniu Sherii? A to ciekawe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz. Dlaczego pomyliłam się przy oczach? Hasira II nigdy nawet nie został pokazany, więc nie wiem o co chodzi. xd

      Usuń
    2. Chodzi tylko o to,że Val jak i Chaka,mają oczy zielone,a on ma takie brązowo-czerwone

      Usuń
    3. Aaa... Hasira ma oczka po Andze.

      Usuń
  2. Hasira drugi... Szkoda że go uśmierciłaś xD. Podoba mi się jej design, zaś Matu niekoniecznie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczaki, kocham go! <3
    Co z tego, że zobaczyłam go pierwszy i (raczej niestety) ostatni raz jako "żywego" - bo zakładam, że specjalnie dla tej notki na tym obrazku nie przedstawiłaś go jako ducha. ^o^
    Ja nie mogę, muszę go wskrzesić! Byłby z niego niezły zadziora, coś tak czuję. xD
    A jeśli się ukaże - na co liczę - to w jakim będzie wieku?
    Co do Matu - spodziewałam się, że będzie wyglądać jakoś tak... mniej surowo, ale i tak spoko z niej postać. Zresztą lubię żółte lwy i lwice. ;)
    No i ciekawi mnie ta akcja z Sherią.
    W ogóle to żądam ponownej publikacji "Zapomnianego księcia", chyba nie jestem jedyną, która tego nie czytała? xP
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony