niedziela, 31 grudnia 2017

Rok 2017 w pigułce!

Jak pewnie wszyscy wiedzą dzisiaj cały świat świętuje to, że starzeje się o kolejny rok i jest bliższy śmierci... znaczy, że kolejny wspaaaniały rok minął *niewinny uśmieszek* Nigdy nie umiałam składać życzeń, więc... nawzajem! A tak poważnie: Życzę wam zdrówka, szczęścia, aby ten rok był sto razy i jeszcze trochę lepszy od tego, który nas dzisiaj opuszcza, spełnienia marzeń... i trochę tego i tamtego! A teraz podsumujemy kolejny miniony rok na HV [To już nasz 3 Sylwester razem o.O]

Wyświetlenia
W tym roku po prostu mnie zabiliście! W tej chwili jest 82648 wyświetleń! A ja wciąż zalegam ze specialem na 80 tyś xd

Komentarze
W tej chwili mamy ich 874! Byłoby więcej, ale musiałam nieco przeczyścić zakładkę pytań, bo osiągnęła limit komentarzy O.O

Obserwatorzy
Nasza rodzinka liczy 34 osoby <3

Posty

Przeczytaliście tylko 18 rozdziałów, a postów było 52. Więc ja się pytam, co tu się odprawiło?! xd

Ważne chwile!
1.Skończyliśmy nieszczęsny II sezon!
2.27 sierpnia była rekordowa liczba wyświetleń - 481!
3.W kwietniu prankowałam was tak podle, że kilka osób się na mnie mega obraziło. Do tej pory czuje się głupio... xd
4.Dobiliśmy do 80 tyś wyświetleń!

Nie wiem co jeszcze napisać! Trzymajcie się! Szczęśliwego Nowego Roku <3<3<3

9 komentarzy:

  1. SZCZĘŚLIWEGO Nowego roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia
    Pytanka
    1 lubisz rysować?
    2 Masz chłopaka?
    3 Jesteś pesymistką czy optymistą?
    4 Od kiedy lubisz pisać?
    5 Twój ulubiony serial?
    6 Wolisz Sylwestra czy Wigilię?
    7 Dostałaś kiedykolwiek czerwony pasek?
    8 Sama wymyśliłaś zakładkę z bohaterem tygodnia?
    9 Inspirowałaś się czymś do tworzenia postaci?
    10 Co zachęciło cię do stworzebua tego bloga?
    Więcej pytań nie wymyśle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmik z odpowiedziami już dawno jest u mnie na kanale, więc odpowiem na pytanka tutaj c;

      1.Lubie, ale nie umiem, więc robię to rzadko ;-;
      2.Nie mam i nawet o tym nie myślę (mam zamiar być stara panną z wymarzonym border collie imieniem Echo xddd)
      3.Coś pomiędzy, bo w końcu jaki optymista, gdy inni zachwycają się fajerwerkami myśli, że jest rok bliższy śmierci, a jaki pesymista cały czas się szczerzy, bez powodu xd
      4.Pisać od jakiś 5 lat, ale różne historie wymyślałam odkąd pamiętam.
      5.Nie mam, ale ostatnio zaczęłam oglądać Słodkie Kłamstewka i może wbije się na czołówkę tego pustego rankingu c;
      6.Wigilię! Sylwester jest nudny, szczególnie jak się gnije w domu xd
      7 *chowa się za krzesłem* Nope...
      8.Tą serie zaiwaniłam od... Zoo! Tak! Od zoo, gdzie na ich stronie było zwierze tygodnia.
      9.Tworzenie postaci zawsze przychodzi mi szybko, właściwie gdy tylko pomyślę o jakiejś nowej to mam już cały jej charakter itp. Więc w tym aspekcie nie potrzebuje za dużej inspiracji.
      10.Może to po prostu chęć pisania... a może nudne życie? xd

      Dopiero teraz zobaczyłam jakie moje odpowiedzi są długie. Cóż... uwielbiam takie Q&A xddd
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Uwielbiam takie podsumowania! :D
    Gratuluję sukcesów, dziękuję bardzo za życzenia i oczywiście życzę tego samego! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i nawzajem!
    A teraz pora na pytanka:
    1. Teatr czy kino?
    2. Kot czy pies?
    3. Masz chłopaka?
    4. Lubisz konie?
    5. Jeździsz konno? Jeśli tak to ile?
    6. Inspirowałaś się czymś tworząc tego bloga?
    7. Który rozdział twoim zdaniem wyszedł Ci najlepiej a który najgorzej?
    8. Którego bohatera lubisz najbardziej?
    To tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Z jednej strony teatr jest... No przeżywa się to jako bardziej niż film (szczególnie kiedy jesteś na komedii i masz niekontrolowany napad śmiechu, a aż ludzie z pod sceny się oglądają xd)A kino... też ma swój klimacik. Nie wiem, pół na pół ;/
      2.Pieseł *Sory Felix i Teo xd*
      3.Nie mam i nawet o nim nie myślę (mam zamiar być stara panną z wymarzonym border collie imieniem Echo xddd)
      4.Tak ;3
      5.Nie, bo nie mam koło mnie żadnej stadniny, czy czegoś w tym typie (no dobra 2 km ode mnie gościu ma konie, ale boję się iść spytać o jakieś jazdy tak po znajomości. Nawet nie wiem jak się nazywa... po znajomości, taa xd)
      6.Blogiem, który wprowadził mnie do fandomu, a którego już nie ma. (kiedyś chyba o nim wspominałam w Q&A na blogu)
      7.Najgorzej W#38.Wieczór paniejsko-kawalerski, a najlepiej... w sumie nawet lubię #72.Nigdy ci nie zaufam, ale nie wiem czy jest najlepszy. Nie umiem ocenić xd
      8.Nienawidzoną przez wielu Shani xd
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jak można nienawidzić Shani? *zdziwko*
      Przecież Shani rządzi! <3

      Może ja też kiedyś zadam jakieś pytania, jak coś mnie przyjdzie do głowy. xD
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  5. Słuchajcie ludziska co na YOUTUBE znalazłam https://youtu.be/MrRPasvC4Yg to link do króla lwa ale z prawdziwymi lwami za rok. Matko! Jea!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę cię zdołować to jest fanmade ;-; Zdjęcia z filmu zostały pokazane, ale nie wypłynęły jeszcze do internetu i raczej przez długi czas się nie ukarzą ;-;

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony