piątek, 20 stycznia 2017

#3.Bohater Tygodnia

Trzecim już Bohaterem Tygodnia i pierwszym w tym roku zostaje.............Lia!Postać bardzo barwna i jedna z moich ulubionych z nowego pokolenia.
  • Lia na początku miała być Leą, jednym z powodów dla których zmieniłam jej imię to to, że nie wiem jak to się odmienia!!! Xd
  • Lwiczka będzie miała co najmniej…trzech chłopaków, w tym nie będzie znała imienia jednego z nich.Pozna ich na wyjazdach z Shani i drużyną, gdzie będzie szaleć!
  • Jej praprapraprababka(matka Tabii) miała na imię tak samo jak ona, co najlepsze rodzice dowiedzieli się o tym już po wybraniu imienia.
  • Skrycie ''podkochuje się'' w Sawie…ale ćiii!Nie mówcie jej, że wiecie!
  • Jest związana z Shani tak, że czasem do Valentine mówi ,,mamo’’.
  • W pierwotnej wersji rozdziału 49, miała zacząć uwodzić Hakimu, żeby zgodził się na lekcje z Shani.
  • Ona też miała dostrzec talent Shani i namawiać ją do rozwijania talentu.
Czy ją lubię?Jak już wspomniałam: uwielbiam! Mimo, że gra na uczuciach innych ma w sobie to coś, że wybaczysz jej nawet morderstwo. xd

I jeszcze takie pytanko, kiedy macie ferie?Tak z ciekawości xd Ja mam od 30 stycznia *.*
Pozdrowionka!

4 komentarze:

  1. Śliczna Lia :* w końcu ją poznaliśmy bliżej.Ja mam ferie od 30 stycznia.Co jeszcze mogę napisać? trzech chłopaków...no Lia,talent po tatusiu.Myślałam że ona będzie z Kesho,ale i tak dobrze.Pozdrawiam cię serdecznie :D Dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  2. Lea to jedna z moich ulubionych postaci <3 Cieszę się że dowiedziałam się o niej trochę więcej! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. A to nie było tak, że pytałaś się mnie czy lepsze jest Lia czy Lea XDDDD

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony