sobota, 28 stycznia 2017

#4.Bohater Tygodnia

Witam, witam! Piszę ten post z strasznym bólem głowy...więc jeśli by były jakieś błędy to sorki xd
A więc, panie i panowie Bohaterem Tygodnia tym razem zostaje *werble proszę* ...Sawa! Szał, szok, fajerwerki! Dostał on, aż 5 głosów!
  • Sawa nie zna swoich prawdziwych rodziców. Jako maluch został porzucony, odnalazła go pewna para, która nie mogła mieć dzieci i przygarnęli go.
  • Piłką nożną zaczął się interesować, ponieważ jego przyszywany ojciec był kiedyś w reprezentacji królestwa.
  • Gdyby Lia nie zaproponowała mu bycia w drużynie, najpewniej duma by mu nie pozwoliła samemu(jak skrycie chciał) się zgłosić.
  • Rozwiewam wszelkie wątpliwości, tak to on przyszedł pocieszyć Shani pod koniec rozdziału 48.
  • Jego początkowy wygląd był taki(kliknij, a zobaczysz). Zmieniłam go, bo według mnie był okropny. No i pewien wątek fabularny jest z tym związany. 
Czy go lubię? Bardzo! To mój ulubiony lewek z drużyny!

Dodam tylko, że obrazek koncepcyjny i sama postać(podobnie jak inne) jest z ery dinozaurów. Ten obrazek jest z marca tamtego roku, a już wtedy całe pokolenie było dokładnie przygotowane. No to wyobraźcie sobie ile nad tym pracowałam i będę pracować jeszcze długo!
~Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Nie wiem co mogę napisać,to fajna postać,o brązowy futerku (co chyba jest rzadkie na Cudownej Ziemi) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Emilką Uru.
      Sawa naprawdę super wygląda 😉.
      Pozdrawiam 😄

      Usuń
  2. Chyba pamiętam ten obrazek... A może nie XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jego początkowy wygląd był słodki :). Ja osobiście nie cierpię niego bo psuje moje Shakimu ( Shani x Hakimu ) ale z tego co czytałam w rozdziałach to raczej Sawa zostanie wybrankiem Shani, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jego początkowy wygląd był słodki :). Ja osobiście nie cierpię niego bo psuje moje Shakimu ( Shani x Hakimu ) ale z tego co czytałam w rozdziałach to raczej Sawa zostanie wybrankiem Shani, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony