wtorek, 24 stycznia 2017

Sama nie wiem...

Pewnie w notkach widać, że ostatnio mam kryzys twórczy *Boże, jak to brzmi xd* Czuje, że się wypalam jeśli chodzi o ten blog i widzę, że wam też to już zbrzydło.Chodź najlepsze(okres nastoletni i dorosły bohaterów) dopiero przed nami i bardzo chciała bym szybko to zrealizować to czuje, że wam już ten blog się nie podoba i nudzi.Ostatni czas spędziłam tylko na Szansie Życia, bo meeega związałam się z tamtym blogiem(przy okazji zapraszam link obok -->) i serio nie wiem co z HV...Bardzo kocham tą historię i nie chce poddać się przed najlepszym...ale może już czas zejść ze sceny?A wy co sądzicie?Nadal chcecie tego bloga?

PS.Chyba znacie już decyzję ^^
PS2.Dziękuje za miłe słowa!
PS3.Kocham was! ♥

8 komentarzy:

  1. No coś ty! Masz wielu wiernych czytelników, którzy nawet jeśli nie komentują, to z niecierpliwością czekają na ciąg dalszy. Ja sama dopiero zabieram się, aby prządnie wgryźć się w opowiadanie, bo przeczytałam kilkanaście ostatnich notek i naprawdę mi się podobały. c: Głosuję więc za tym, aby ze sceny nie schodzić, ale tylko podkręcić światła reflektorów i ruszyć z przyszłością nowego pokolenia w najlepsze! *Rozsuwa wielką, czerwoną kurtynę*.
    To całkiem zrozumiałe, każdy z nas ma czasem kryzys twórczy. Dopóki HV jest dla ciebie czymś ważnym, nie przestawaj pisać choćby nie wiem, co :D Jeśli zawiesisz możesz później tego żałować (ja tak zrobiłam i ubolewam, bo od miesiąca nie poruszyłam się ani o literkę do przodu i jakoś tak... oddaliłam się od własnej historii). A już tym bardziej, jeśli postanowisz zakończyć opko, złamiesz serca swoim czytelnikom (nie wspominając już o tych biednych, małych kotkach, którym ktoś odbierze zabawki!)
    Kräva trzyma kciuki, żeby wena wróciła!
    Pozdrawiam c: ~ that weirdo with glasses EvilRay

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie,że chcemy!Bardzo zżyłam się z tym blogiem !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal chcemy tego bloga ,Wszyscy go uwielbiają i się z nim zżyli !!!,jest jeden z moich ulubionych blogów . Prowadź go dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Dominiko (imię takie ma moja SIS <3)Wszyscy jesteśmy z tobą.Ten blog to nie tylko HV albo jej dzieci.To również twoje życie,twoja historia.Pamiętasz kiedy pisałaś pierwszy rozdział,te emocje,wena.Ona nie wygasła ,my twoi czytelnicy dalej liczymy na notki i na to że zakończysz tego bloga w normalny sposub,wnukami Val <3 Ja,na pewno nie chce żebyś nasz opuszczała i ten blog również.Jesteś super blogerką,a historia Valenti naprawdę wciąga.
    Oczywiście że dalej chcemy tego bloga,nie zawieszaj.Pisz pułki możesz,nawet krutkie.Bo jak go raz zostawia z to nie będzie już taki sam.Koniec mojej przemowy.Moje zdanie:Blog powinien dalej trwać,a ty z nami pozostać .
    ••Emilka Uru••

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótko i na temat: tak
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. 550 dni, 1 godzina, 59 minut i 51 sekund minęło od Pierwszego Posta!

    Wniosek....?

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony