sobota, 10 czerwca 2017

#21.Bohater Tygodnia

Hejka! Witam was w 21 Bohaterze Tygodnia i tak myślę, czy by nie zawiesić tej serii. Wykorzystaliśmy już wszystkie ważniejsze postacie, a takie wymyślanie na siłę nie ma sensu, bo potem są tylko po dwie trzy ciekawostki. Piszcie co o tym myślicie! Przechodząc do konkretów: zwycięzcą zostaje... Weda!!!
  • Z początku Weda miał mieć bardzooo nietypowy desing (Tak, bardziej niż teraz xd) Mam pierwszy obrazek z tym wyglądem i to jeszcze tyłem. Dokładniej wyglądał mniej więcej tak. Nie pamiętam dlaczego go zmieniłam... może jego blond czupryna za bardzo rzucała się w oczy?
  • Ojciec Wedy został zabity krótko przed narodzinami syna, a matka zmarła przy porodzie z powodu nadmiernego stresu. Lew jednak zna wersję, że oboje zginęli podczas bitwy o Kryształową Ziemię.
  • Wede wychowywała babcia, jednak kiedy był nastolatkiem umarła i musiał przenieść się do ciotki na Cudowną Ziemię.
Tyle zdołałam wydusić z tej postaci. Lubię Wedę... choć nigdy jakoś nie przywiązywałam do niego uwagi. 
Pozdrawiam! 

2 komentarze:

  1. Nie zawieszaj serii,daj przynajmniej szanse jeszcze jednej postaci pliss

    Ja tam Wedę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego mi tutaj zawieszania serii! xP
    Przecież z zakładki "Bohaterowie" i nawet samej treści rozdziałów można jeszcze parę postaci, nawet tylko wspomnianych (np. Kiburi), "wycisnąć". C:
    Nie mam nic przeciwko nawet 1 ciekawostce dla każdej z nich, wierzę, że jakieś wymyślisz. ;)
    Oczywiście nie zmuszam do niczego, zrobisz, jak uważasz, to tylko moja opinia. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony