piątek, 1 września 2017

#30.Bohater Tygodnia

Witajcie w Bohaterze Tygodnia, który chyba wam się bardzo spodobał, bo widziałam go na kilku innych blogach. Dziś 1 września moi kochani i post jest tylko dzięki temu, że ktoś tam u góry nas kocha i do szkoły idziemy dopiero w poniedziałek (czy tylko mnie przeszły ciarki? xd). Nie przedłużam już i przedstawiam wam naszą zwyciężczynię... Judy!
  • Judy nie urodziła się w miocie z Hasirą I i Anga, jest od nich młodsza.
  • Kolor oczu odziedziczyła po ojcu.
Więcej ciekawostek nie wykombinuje. Ja Judy lubię już za samo imię... *chrząka* Zwierzogród, a tak poważnie to... serio ją lubię. xd
~Pozdrawiam!

Ps.Wypatrujcie notki, bo może się pojawić w weekend.

4 komentarze:

  1. A ja w końcu muszę brać się za nadrabianie XD
    Ale Bohatera Tygodnia śledzę i bardzo lubię lecz sama nie głosuję na niego ponieważ nie czytałam i nie znam zbytnio bohaterów Xd
    Odnośnie tego że jest to na innych blogach to ja sama chciałam zrobić go u siebie ale... Stwierdziłam że to będzie zwykle kopiowanie z mojej strony. Ale skoro jest na innych blogach a ty najwyraźniej nie masz nic przeciwko... Ale i tak wolę się to spytać : mogę zrobić takie coś u siebie?
    Bo mam wiele ciekawostek odnośnie bohaterów a dać ich we jednym miejscu nie byłoby za dobre bo wszystko by mi się pomieszało. XD
    Dobra wieść: chyba uda mi się w poniedziałek zacząć czytać twojego bloga :)
    Serdecznie pozdrawiam i wiemy życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz zrobić u siebie, ale prosiłabym żebyś choć maluteńkim druczkiem gdzieś na szarym końcu posta, napisała że pomysł wzięty jest ode mnie.
      ~Pozdrawiam!
      Ps. Sorki, że dopiero teraz odpowiadam, ale zapomniałam o tym kome. xd

      Usuń
  2. Zawsze mnie ciekawił jej wygląd :) ja ją tam lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. O, super ona wygląda. Ciekawe, co ją tak przestraszyło? ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony