wtorek, 27 lutego 2018

TMI TAG - czyli 50 pytań, które przybliżą wam moja osobę

Siemanko! Nie spodziewaliście się mnie? To fajnie... ja też. Na pomysł ten wpadłam przed kilkoma minutami i od razu przeszłam do realizacji! Zapraszam was na Too Much Information TAG!
Nudzi mi się straszliwie, a nie chce mi się nic pisać... nawet na Szansę Życia. Przepraszam też, że nie odnoszę się do waszych komentarzy pod ostatnim rozdziałem ale... powiedzmy, że zbieram myśli.

PYTANIA:
1) Co masz na sobie?
Cieplutki sweterek i jeansy. Czy tylko u mnie jest Syberia?

2) Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Trudno powiedzieć... chyba nie.

3) Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Nie XP

4) Ile masz wzrostu?
Około 170 cm, nie mierzyłam się dawno.

5) Ile ważysz? 
52 kg

6) Jakieś tatuaże?
Nie, ale w przyszłości chce mieć jakiś malutki na nadgarstku (taka malutka nutka albo łapka psa są kjut)

7) Jakiś piercing?
Przebite uszy się liczą? Chociaż nie nosze kolczyków XP

8) One True Paring?
Pomyślmy...
Blogowy: Chaka x Valentine
Inny: Will x Louisa (Zanim się pojawiłeś <3)

9) Ulubiony serial? 
Nie oglądam...

10) Ulubione zespoły?
Nie mam ulubionego, ale bardzo lubię Coldplay, Imagine Dragons.

11) Coś czego ci brakuje?
Dużo by wymieniać... odwagi, zdolności, pełnej radości z życia(?)

12) Ulubiona piosenka?
*z żalem scrolluje playliste KOCHANE*
Zayde Wolf - Be free
-Hollywood Ending - Not Another Song About Love (nie oceniajcie mnie... ta piosenka po prostu pasuje mi do jednego shipu xd)

13) Ile masz lat?
Szesnaście... Znaczy w kwietniu. 

14) Znak zodiaku? 
Baranek!

15) Czego szukasz u partnera? 
Rozumu... poczucia humoru.

16) Ulubiony cytat? 
,,Kto się torbą urodził, walizką nie umrze'' - głębokie...

17) Ulubiony aktor?
Sam Claflin

18) Ulubiony kolor?
Turkus 

19) Głośnia muzyka czy cicha?
Zależy

20) Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Do domu. Włączam swoje smęty i rozmyślam nad sensem życia.

21) Jak długo zajmuje ci prysznic? 
Mam wannę, więc... pół godziny?

22) Jak długo zajmuje ci przygotowanie się rano? 
Wstaje o 7.10, a wychodzę 7.35. Więc jakieś 25 min. Nie jem śniadania, nie maluję się itp. więc szybko idzie xd

23) Biłaś się kiedyś z kimś? 
A strzelenie chłopakowi po ryju się liczy? xd

24) Co ci się podoba u chłopców? 
Poczucie humoru, oczywiście bez przesady.

25) Co ci się nie podoba u chłopców? 
Wulgarność, zbyt duże mniemanie o sobie, robienie czegoś dla szpanu i brak odrobiny opanowania (widząc moja kasę zrozumielibyście)

26) Powód dla, którego piszesz blog? 
Urozmaicenie swojego nudnego życia i... pasja?

27) Czego się boisz?
Wyboru nowej szkoły. Nie mam zielonego pojęcia gdzie iść.

28) Kiedy ostatnio płakałaś? 
Kilka dni temu.

29) Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz? 
Dzisiaj... mamie.

30) Co oznacza twoja nazwa użytkownika? 
Lioness Shani - Lwica Shani. Proste.
Dominika Valentine - moje imię i imię mojej OC, które przez długi czas traktowałam jak fandomowe nazwisko.

31) Ostatnio przeczytana książka? 
Wiosna 1941

32) Książka, którą aktualnie czytasz? 
Zabójstwo Rogera Acroyda (koleżanka czytając streszczenie mi zaspojlerowała >.<)

33) Co ostatnio oglądałaś? 
MEP na YT xd

34) Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś? 
Siostra

35) Relacje między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms? 
Siostra xd

36) Ulubiona potrawa? 
Pierogi i spaghetti 

37)  Miejsce, które chcesz odwiedzić? 
Paryż

38) Ostatnie miejsce, w którym byłaś? 
Szkoła?

39) Czy ktoś ci się teraz podoba? 
Chyba nie.

40) Kiedy kogoś pocałowałaś ostatnio? 
Dzisiaj

41) Ostatnio kiedy ktoś cię obraził?
Dzisiaj, ale nie mogę ustalić czy na prawdę czy żartem.

42) Ulubiony smak słodki? 
Czekolada i owoce ^^

43) Na jakich instrumentach grasz? 
Na nerwach!

44) Ulubiona cz. biżuterii? 
Bransoletki

45) Ostatni uprawiany sport?
Siatkówka

46) Jakie piosenki ostatnio śpiewałaś? 
Live Like a Warrior. Chociaż wychodzę z założenie, że ludzie bez talentu nie powinni śpiewać.

47) Ulubiony tekst na podryw? 
Idziesz ze mną na roraty? (Klasyk w tamtym roku xd)

48) Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Niestety tak xd

49) Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie? 
Family

50) Kto powinien odpowiedzieć na te pytania? 
Kto chce!

To już koniec! Mam nadzieje, że wam się spodobało. Chcielibyście więcej TAGów? 

13 komentarzy:

  1. Olaboga!
    Faktów o tobie nigdy nie za wiele, dlatego TAGów może być nieskończenie wiele xd
    Niezły tekst na podryw, choć ja gustuję bardziej w 'żułbym twe usta jak surowy boczek' lub 'mam bmw'. Zarywałam tak do Włochów z moją psiapsi.
    Ogólnie to zaktualizowałam ci ok. połowę wikii xd Dodałam nawet stronę Laari :D Mi serio dzisiaj odwala. Powinnam się uczuć na historię, a zajmuję się poprawkami nie mojej strony internetowej xd
    No to co...
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    Aha i zapraszam na reaktywejszyn Nieba Pełnego Gwiazd ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezły podryw, wyrwałyście na niego jakiegoś Włocha? xd
      Właśnie widziałam i dziękuje, niech ci Bóg w dzieciach to wynagrodzi! Zupełnie zapomniałam o tej stronie xd
      Pozdrawiam! c;
      Już wbiłam ^^

      Usuń
  2. O, zaskocz pozytywny. :D

    Spoko, możemy poczekać na ewentualne odpowiedzi do komentarzy. :)

    A na czym dokładnie polega ta zabawa/to wyzwanie/to zadanie (nie wiem, jak to określić)? Kto zadał Ci te pytania? :]

    Muszę się teraz odnieść do paru punktów:
    10) Oooo, mój tata wielbi twórczość Coldplay, ja też bardzo cenię, a Smoki jak dla mnie są w porzo. :>
    11) Witam w klubie!
    16) Nie znałam, niezły suchar. :}
    43) [Lubię to] ;P
    47) To mnie rozwaliło. xDDD

    Jak najbardziej chcę więcej, chętnie jeszcze się o Tobie czegoś dowiem. ;)

    Do napisania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! No chyba pierwszy raz kogoś zaskoczyłam! xD
      Ten TAG polega na odpowiedzeniu na pytania, które są z góry ustalone (w sensie nikt mi ich nie zadał, tylko są ustalone do tego TAGu.
      Co to pytań to nie sądzę aby brakowało ci zdolności...
      To cytat mojej pani od polaka... ale trzeba powiedzieć, że ma pewien przekaz xd
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Mnie tam często zaskakujesz. ;)

      Ok, a wiadomo, skąd się wzięły (tzn. czyj to pomysł) i czy są gdzieś dostępne na jakiejś stronie w sieci (chodzi mi o źródło)? W ogóle "TAG" to jakiś skrót, tak jak "TMI"? Sorki za tyle pytań, jestem trochę zielona w tej kwestii. xD

      "Co to pytań to nie sądzę aby brakowało ci zdolności... " - trochę nie rozumiem, co masz na myśli... *przepraszający uśmiech*

      O tak, ten przekaz się czuje. ;>

      Usuń
    3. Ja znalazłam pytania na zapytaju, pod pytaniem o te pytania (mam nadzieje, że da się to zrozumieć xd)
      Tag to (chyba) nie skrót... to określenie takich jakby wyzwań, nie wiem jak to nazwać. xd

      Chodziło mi o pytanie 11. Pisałaś, że masz tak samo, a ja napisałam, że brakuje mi zdolności xd

      Usuń
    4. Wielkie dzięki za odpowiedź. :D

      Pytam, bo może kiedyś, za sto lat (xD) mnie się to przyda, a chcę wiedzieć, gdzie tego szukać i znać źródło czy coś. ;)

      Słowo "tag" kojarzy mnie się z tagami/kategoriami na stronach/blogach albo "question tags" z angielskiego, więc nie wiedziałam, jak to odnieść do tych pytanek. Kiedyś może poszperam w sieci, jak znajdę więcej czasu.

      No, jak tak się porównuję z innymi (na szczęście nie często i nie tak bardzo), to nie znajduję u siebie szczególnych umiejętności naukowych, artystycznych itd.. Jestem raczej przeciętniakiem. Chociażby nie umiałabym chyba napisać podobnej historii jak Twoja. Może technicznie i językowo tak, ale fabularnie to by chyba nie porywało. :P

      A propos zapytaj.pl - bardzo przydatna i fajna strona. c:

      Usuń
  3. 47 - u mnie " Idziemy razem do szkoły ? ''
    27 - mam identik
    49 - łączmy się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie by to nie przeszło, bo jeżdżę autobusem xddd
      Serio? A jeśli mogę spytać to szkoła średnia czy gimnazjum... a nie! Przecież gimnazjum wyginęło xd

      Usuń
    2. [*] gimnazjum

      Usuń
    3. Komentarz powyżej - zgadzam się tak bardzo. :(
      (*) (*) (*)

      Usuń
  4. Anonimy wyżej: no niestety...
    Łączmy się w bólu i uczcijmy minutą ciszy pamięć gimnazjów. -_-
    Dodam jeszcze świeczki/znicze od siebie - {*}{*} - trochę inaczej, żeby nie było nudno. ;)
    Przywrócić gimnazja! :O
    Dobra, starczy chyba tej offtopowej polityki. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak a potem trza jechać autobusem do miasta jak jest gimnazjum,to bez sensu

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony