sobota, 4 lutego 2017

#5.Bohater Tygodnia

Uwaga! Panowie i panie! Piąty tytuł Bohatera Tygodnia otrzymuje z czterema głosami... Sheria!!! Nie będzie o niej za dużo faktów, ponieważ nie chce spojlerować. xd
  • Na początku miała mieć na imię Zuri, ale to imię było już wykorzystanie w TLG i nie chciałam powtarzać.
  • Rodzice Sheri to mieszkańcy małego królestwa, w którym szaman przepowiedział, że brązowe lwiątko o lawendowych oczach zrujnuje królestwo i będzie chciało krwi króla. Matka chciała uratować lwiątko i uciekła porzucając je w bezpiecznym miejscy. Kiedy wracała natknęła się na stado wkurzonych szakali.
  • W przyszłości będzie mieć bliznę na oku.
  • Na początku Sheria miała od razu widzieć, że jest adoptowana.
  • Jej początkowy wygląd był taki, ale postanowiłam, żeby nie wiedziała o adopcji. Więc musiałam zmienić też wygląd. Ten desing mi się podoba...może kiedyś go wykorzystam.
Niezbyt ją lubię. Nie powiem dlaczego, bo to też wielki spojler. 
No i to tyle! Zapraszam do komentowania!

1 komentarz:

  1. Mi się podoba ta obecna wersja wyglądu Sherii.Przeczuwam już co się wydarzy,ale nie chce cię nudzić moją gadaniną.Sheria jak dl mnie od początku powinna znać prawdę,jednak rozumiem czemu nie może (ma to związek z przyszłością)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony