sobota, 18 lutego 2017

#7.Bohater Tygodnia

  Witam Was i na wstępie przepraszam, że od jakiegoś czasu jedyną moją aktywnością jest jedynie Bohater Tygodnia. Spowodowane jest to tym, że rozdział, który piszę to istna walka z wiatrakami! Chcę, żeby wyszedł jak najlepiej, ale ciągle wydaje mi się nudny i bez sensu. No dobra... tak na prawdę to straciłam radość i chęć pisana... ale mam nadzieje, że to chwilowe.

  Dobra, do rzeczy. Bohaterem Tygodnia, zostaje... postać, która za każdym razem była o krok od wygranej, a jest nim... Karim! Tak Mambo, możesz piszczeć! xd
  • Na początku Karim miał w ogóle nie istnieć. Jedynym dzieckiem Salti i Moto miała być - Kisa, czyli połączenie Karima i Kiry. Wredna lwiczka z wyglądem Kiry.
  • Imię Karim to imię białego lwa z Zoo Safari w Borysewie. Tak samo jak w historii ma on siostrę i o imieniu Kira (jest też druga - Luna) Wiem, bardzo ciekawy fakt! xd
  • Karim zaczął nienawidzić Shani, kiedy zaczął spotykać się z Kishindo i resztą.
  • Lwiak niepokoił się o podobieństwo do złych przodków między innymi przez dziwne sny, o których kiedyś wspomnę w opowieści.
  • SPOJLER: Będzie miał okazję wyboru przejścia na ciemną stronę i zdecyduje... Myślicie, że wam powiem! W życiu! xd
  85,5% tych faktów to lanie wody, wiec po prostu skończmy to! Tradycyjnie pytanie, czy go lubię? Jako lwiątko jest znośny, ale w dalekiej przyszłości zrobi coś mojej ukochanej postaci coś, że jak dla mnie to zabić go to mało! Ale nawet, nawet go tam lubie! xd

  A wy lubicie go? Piszcie w komentarzach! Jeszcze raz przepraszam za tak mało faktów, ale po prostu o tej postacie nie ma tego tyle. xd

Pozdrawiam!
Ps. Dziękuje za 40 tyś. wyświetleń!!! Kocham was!

5 komentarzy:

  1. Napisze kom dla zasady,ale szczerze to za nim nie przepadam.Czekałam na ten roz od rana,a jestem chora.
    Pa •

    OdpowiedzUsuń
  2. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!! Nareszcie! Karimek!
    Czy ja go lubię? Nie! Ja go uwielbiam! <3
    Przepraszam, że prawie w ogóle nie komentuję, (nie oszukujmy się Mambo, ty w ogóle nie komentujesz) ale jestem takim leniem. :/

    Czekam na rozdział i trzymam kciuki za twoją wenę! ;D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeah! Narrreszcie Karim, głosuje na niego od początku "Bohatera Tygodnia". Jest moją ulubioną postacią, oprócz Kiburiego i mam nadzieję, że przejdzie na Ciemną Stronę Mocy *stylowa muzyczka z Gwiezdnych Wojen XD*. Czekam na rozdział, nareszcie może jakiś skomentuje XP.

    Pozdrawiam~Goldbox

    OdpowiedzUsuń
  4. Karim? Nie mam o nim zdania bo go jeszcze dobrze nie poznałam :).
    Mam małe podejrzenia co do tego co Karina zrobi "pewnej osobie".
    Mam nadzieje ze jest przejdzie na złą stronę (za dużo tych złych). To chyba na tyle.
    Pozdrowionka~Emiśka

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony