sobota, 11 lutego 2017

#6.Bohater Tygodnia

obrazek robiony na szybko
Dzisiaj Bohaterem Tygodnia zostaje wreszcie... Valentine!!! Myślałam, że ona będzie pierwszym zwycięzcą, a tu takie zaskoczenie. Ale ma prezent na swoje imieniny, które już niedługo. xddd Sorki, że fakty są takie nieciekawe, ale o niej już chyba wszystko powiedziałam.
  • Valentine pierwotnie miała mieć na imię Bora
  • Val miała być zaręczona z księciem Klanu Gwiazd.
  • Miała mieć malutkiego brata, który zmarłby przy porodzie. 
  • Jej imię to nazwisko bohaterki filmu ,,Blodnyna w koszarach''. Kiedy zmieniałam kanały obiło mi się to o uszy i od razu się zakochałam w tym imieniu!
  • Jest drugą lwicą w historii, która przewodziła Lwią Strażą.
  • Nigdy naprawdę nie kochała Moto. (Tak Mambo, smutna prawda xd)
  • Pierwszy desing przelany n monitor wyglądał tak:
No i to tyle dennych ciekawostek. Mam nadzieje, że komuś spodobała się chociaż jedna. =) 
Oczywiście pytanie: Czy lubię tą postać? Jasne, że tak! To moja ukochana OC'ka! Kocham nawet jej wady! xd

Rozdziałek będzie... za kilka dni? A na razie życzę romantycznych imienin Valentine i pozdrawiam.
~Doma
   

2 komentarze:

  1. Valentine.Głosowałam na nią na początku,w końcu się pokazała.Z tym bratem to pechowe trio..najpierw Hasira,ojciec Valentine i jej ciocia..potem Val,Iris i ten ich brat a na końcu Shani,Furaha i Hasira ^^ Uwielbiam to imię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio dopiero Valentine? ;D Właśnie doszłam do wniosku, że główna bohaterka została przedstawiona tak późno ;) Jutro imienny Valentine... szkoda tylko że jak zwykle będę je przeżywać samotnie :c Ale Tobie życzę szczęśliwych walentynek pełnych miłości!
    Pozdrawiam!
    PS - niedługo 40 tysi! :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony