sobota, 13 maja 2017

#18.Bohater Tygodnia

Witam w bardzo spóźnionym Bohaterze Tygodnia. Dzisiaj nadrabiamy zeszłotygodniową kolejkę, w której wygrał... Asante.

  • Po śmierci matki i wygnaniu ojca, Asante i Asma trafili pod opiekę samotnej lwicy. Dawała ona im taką swobodę, że As zaczął zadawać się z chuliganami i sam się nim stał.
  • Lew odziedziczył oczy po matce (podobnie jak Asma, tylko ona ma jaśniejsze).
  • Asante jest najstarszy z grupy. (ciekawe xd)
  • Lia odziedziczyła po nim kolor nosa i oczu.
To tyle... nie mam pomysłu itp. Ja tam Asa lubię xd
A teraz ludziie głosujcie na następnego zwycieżce, bo jakoś kiepsko to idzie. 
~Pozdrawiam!

Ps.Rozdział będzie za kilka dni.

5 komentarzy:

  1. Czy następnym bohaterem tygodnia może być ktoś inny,np Zuberi

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę cię pochwalić: bohater tygodnia jest bardzo oryginalnym pomysłem. W sumie to u siebie też chciałam to zrobić tylko trochę inaczej no ale wyprzedziłaś mnie :D
    Poza tym nadrobię u ciebie chociaż bedzie tego az 64 rozdziały XD
    Ps. podziw za tyle rozdziałów. Twój drugi blog też nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa czytelniczka! (Doma opanuj się! Nie uduś jej!) Nowy czytelnik to na moim blogu gatunek zagrożony wyginięciem w końcu jak ktoś wchodzi i widzi 64 bite rozdziały to odechciewa mu się żyć, a tym bardziej nadrabiać. xd Więc witam cię serdecznie i rozgość się! A po za tym dziękuję i lecę na twojego bloga xd
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. O boziu! Nie spodziewałam się tak ciepłego powitania! XD E tam kiedyś nadrobiłam 50 rozdziałów pewnego bloga. Co prawda o 14 mniej lecz w każdym rozdziale o trzy, dwa razy więcej tekstu.(nie że coś po prostu tamten blog miał inną tematyke na którym wręcz sie wymaga dłuższych rozdziałów xd) ta....nadrobienie troche mi zleci ale postaram się ;)

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony