niedziela, 28 maja 2017

#20.Bohater Tygodnia

No dobra... który to już Bohater Tygodnia? Dwudziesty? Ło matko! Jak to szybko zleciało... dzisiaj pod lupę bierzemy najcichszego kamrata w drużynie... Hofu!!!
  • Hofu na początku nie miał być braciszkiem Kesho jak już kiedyś wspomniałam.
  • Hofuncjusz ma gwiazdoziemskie korzenie dzięki tatusiowi, co można poznać po grzyweczce. (Co ja dzisiaj się tych zdrobnień tak czepiłam? xd)
  • Nie mam ustalonej dla niego partnerki, więc jak któraś panna chętna to szybko! 
  • Podczas tworzenia desingu Hofu miałam największy dylemat w historii HV. Mianowicie, czy dać mu szare łapki, brzuch i pyszczek! (jakby od tego zależały losy Cudownej Ziemi xd) Jestem zadowolona ze swojego wyboru.
  • W planach Hofu na początku nie miał być fanem sportu.
  • Chyba jako jedyny z drużyny nie wzdycha do Shani.
Ja uwielbiam Hofu... no może nie kocham, ale uwielbiam. Jest suodki <3 Teraz te gorsze wieści.. w tym tygodniu (chyba) nie będzie już rozdziału. Jeśli nie napiszę go jutro, albo pojutrze to kaput, bo w środę emigruje do Niemiec! Pa pa! xd
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Niech będzie z Kirą pliss *klęka z ziemniakiem w ręce*
    Hofu jak dla mnie jest fajny.
    Pozdrawiam i..czekam na rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hofu jest słodki i będę tęsknić za tobą kiedy wyjedziesz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałaś, że nie masz dla niego partnerki, więc może zostanie kawalerem?

    Pozdrawiam :)
    MK

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony