sobota, 20 maja 2017

#19.Bohater Tygodnia

Witam czytelników w ten sobotni wieczór. To chwila wspaniała... nie umiem rymować! Słowacki! Mickiewicz! Pomóżcie! xd No więc witam w Bohaterze Tygodnia. Tytuł dziewiętnastego zwycięscy zgarnia..... Kesho!!!

  • Na początku Kesho nie miał być bratem Hofu. Mieli być przyjaciółmi, a Kesho... lubiłby go dręczyć. xd
  • Lwiak ma gwiazdoziemskie korzenie, co można wywnioskować z jego umaszczenia. (Choć teraz biały lew na Cudownej Ziemi jest na wagę złota to i tak się wyróżnia)
  • Można dostrzec, że podoba mu się Shani. Nie jest jednak to prawdziwe uczucie, po prostu jest ładna, lubi sport no i... każdemu się piłkarzowi się podoba.
  • Jest jedną z tych postaci, które nie mają jeszcze zaplanowanego życia miłosnego w 100%
Ja lubię Kesho... ale jednak z rodzeństwa wolę Hofu, bo Kesho czasem jest trochę wkurzający. xd
Co do rozdziału to jest on w stanie surowym, muszę skończyć piosenkę *piosenka?! Znowuuu* Będzie to przedostatnia w HV, więc nie marudzić! Następna będzie dopiero pod koniec historii (ok. za 30 rozdziałów) W planach mam wyrobić się jeszcze przed początkiem nowego roku szkolnego... no dobra zagadałam się. Streszczając: rozdziału będzie za kilka dni, a jak na razie zapraszam was na odwieszoną Szansę Życia. (link z boku <---)
~Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Nie wiem co napisać,więc może...ciasta!
    Kesho jak dla mnie,bywa zabawny ^^
    Czekam na rozdzialik i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jego design jest cudowny <3 zakochałam się 0.0

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh, Rudy! Przyznam, jego pistacjami niezbyt przypadła mi do gustu, ale coraz bardziej go lubię c:

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony