sobota, 26 sierpnia 2017

#29.Bohater Tygodnia

Tak, możecie mnie zabić, ożywić, sklonować i zabić te klony za moje lenistwo. Przez tydzień codziennie mówiłam sobie, że jutro wstawię, jutro, jutro, jutro! Minął tydzień kobieto! Tak więc dzisiaj BT zeszłego tygodnia... czyli Lunar!
  • Lunar planował umieścić na kryształoziemskim tronie swojego syna - Kiburiego.
  • Ashera i Lunar planowali jeszcze jedno dziecko, żeby to ono przejęło po nich Klan Okrutnych
Więcej ciekawostek nie mogę wydusić. Jeszcze raz przepraszam za opóźnienie. Jutro, albo jeszcze dziś pojawi się nowy rozdział, a jutro kolejny BT.
Pozdrawiam!






3 komentarze:

  1. W sumie to lubie go... Jest w końcu bratem Saliti :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam go pod koniec..w dniu jego śmierci xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno niż wcale. ;P
      A komentarz ode mnie: mroczniak z niego. :V

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony