sobota, 17 grudnia 2016

#1.Bohater Tygodnia!

Bohaterem Tygodnia zostaje.....Shani!Miała cztery głosy!Więc zaczynamy!

Shani to postać pierwszoplanowa sezonu II.Jest córką Chaki i Val, co za tym idzie księżniczką Cudownej Ziemi.Drugą w kolejce do tronu.Teraz kilka szybkich faktów:
  • Shani na początku miała mieć na imię Lily.Imię to wydało mi się...popularne i proste?Kiedy w słowniku zobaczyłam Shani, to po prostu się zakochałam
  • Jej początkowy wygląd był taki.Lecz wydał mi się zbyt prosty.Miała ona być wzorcowym kanonem piękna.Ostatecznie dwa dni przed wprowadzeniem postaci postanowiłam użyć desingu Amani ze starego bloga.   --->
  • Shani panicznie boi się wody.
  • W pierwszym pomyśle miała ona każdego dnia z fascynacją przyglądać się grającym lwiątkom i dopiero po namowach Hakimu spróbować swoich sił.
  • Na początku miała mieć niedowład łapki i problemy z oddychaniem, no i żałuje, że odjęłam tą jedną dysfunkcje!

  • SPOJLER-Będzie mieć dwóch duchowych przewodników.
  • Jeśli odkryje Ryk Pradawnych będzie drugą lwicą w historii, a trzecią dowodząca Strażą.
  • Jest jedyną lwicą na Cudownej Ziemi, która interesuje się sportem.
  • Pomysł na to podsunęła mi moja kochana Rysia!


  • W ludzkiej wersji wyobrażam sobie ją tak.Nosiła by okulary.


Moja opinia-Uwielbiam tą postać!Jej nie ułomność i dążenie do celu jest po prostu niezwykłe!

No i to wszystko.Przyznam, że zupełnie o tym zapomniałam i jeszcze konkurs, nauka, przedświąteczna gorączka...przepraszam i obiecuje poprawę!

5 komentarzy:

  1. Mi też Shani podoba sie bardziej, niż Lily ^^ Lubię tę postać, a szczególnie jej niepodrabialny design. Nieprzekombinowana, ale oryginalna c; Ja mam skłonności do przedobrzania z wyglądami XD No cóż tu dużo pisać - Shani jest super! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podzielam zdanie Evilki :D
    Uwielbiam jej oczka, i nawet łatwo mi sobie wyobrazić lwiczkę jako Lwią strażniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do dam jeszcze że jej pięknie jako białej lwiczce o niebieskich oczach ale te turkusowe też są fajne i śliczne

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony