niedziela, 4 grudnia 2016

30 tysiecy!Jeeeeeej!

Szok!Niedowierzanie!Radość!No tego się nie da opisać...30 tysięcy!Jeeeeeej!Naprawdę dziękuje wam wszystkim z całego serca.Nie zdołam wymienić wszystkich...a co tam zdołam!Dziękuje Rysi Samosi, Jannet, Alice, EvilRay, Mambo, Marii Kołtun, Roselinie, Pati Nie, Mfalme Lioness, Emily, Milenie Drop, Nelly, Silver Dapple, Emilce Lmani i oczywiście Sabinie oraz wielu innym osobą bez których ten blog by nie istniał.Naprawdę, wyściskała bym was teraz porządnie!Z okazji tego hucznego święta mam dla was, aż(albo tylko) dwie niespodzianki!Tak!Dwie!To zaczynajmy!

Pierwsza ''niespodzianka'' to konkurs!Króciusieńki dosłownie jedno zadaniowy teścik dla prawdziwych fanów.Odpowiedzi wysyłajcie mi na maila laguna.blyskawica@gmail.com do 15 grudnia.
Zad 1.Odpowiedz na pytania (8 pkt)
1.Jak mają na imię Wielcy Władcy i który patronuje nad którym królestwem?
2.Dlaczego Valentine została królową, zamiast Iris?
3.Ile rozdziałów ma pierwszy sezon Historii Valentine?
4.Na co chora jest Shani?
5. ''Po chwili naszym oczom ukazał się krąg strażników, a w środku wyczerpana Ashera.'' Z jakiego rozdziału pochodzi to zdanie?
6.Kim jest Kweli?
7.Czyim synem jest Kishindo?(chodzi mi tu o jednego rodzica)
8.Dlaczego stosunki Klanu Okrutnych i Cudownej Ziemi się pogorszyły?
Pytanie dodatkowe 9.Kto wymówił zdanie '' On zginął podczas jednego z wezwań, ich gwardia była potężna.'' i w jakim rozdziale?(za postać 2 pkt ,a za rozdział drugi)

1 miejsce-dyplom z wybraną postacią i obserwacja bloga jeśli tego nie robie, a jeśli już go czytam to 10 kometarzy.
2 miejsce-dyplom z wybraną postacią i 5 komentarzy
3 miejsce-dyplom z wybraną postacią
Dała bym stworzenie postaci, ale nie chciałabym zawieść jak ostatnim razem.

Panie, panowie...od przyszłej soboty wprowadzam Bohatera Tygodnia!Wiwaty!Krzyki!Jej!Jako że bohaterów mamy trochę dużo, a normalna ankieta była by potworem na cały boczny pasek to zrobię zakładkę, gdzie od niedzieli do piątku będziecie głosować na swoich faworytów.Żaden z bohaterów nie może być nominowany dwa razy.Jeśli się tak zdarzy to sama zdecyduje kto zostanie gwiazdą tygodnia.O każdym wybranym będę dawać ciekawostki, różne zdjęcia itp.

Uff...to już wszystko *ociera ręką pot z czoła* Zapraszam do uczestniczenia w tych atrakcjach i jeszcze raz dziękuje wam za to jak się w tego bloga angażujecie!Naprawdę jestem dumna, że mam tak wspaniałą garstkę czytelników *3*
Pozdrowionka wasza Val!

14 komentarzy:

  1. Woooo! Gratuluję ci z całego serca takiej ślicznej sumki wyświetleń! :D Życzę ci, abyś wkrótce miała 100 000! ~ EvilRay

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie już nie podziękujesz? :C Będzie wpiernicz...

    PS; Tu Sabina ze tej strony!

    Gratuluję, moja droga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *zatyka jej dłońmi usta* Sabiś ciesze się, że żyjesz!No i dziękuje! xd

      Usuń
  3. Gratulacje! :D Jestem z ciebie dumna! XD Nie, ale serio jestem.
    A jednak doczekałam dania w, którym jeden z najlepszych blogów o KL osiągnął tak wielką sumę wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie wiem co pisać, wiec napisze...bardzo dziękuje!Jeden z najlepszych?Gdzie?Daj linka, bo nie widze. xdddd

      Usuń
  4. Wielkie gratulacje *widowiskowy ukłon i idiotyczny wyszczerz*
    30 tysiaków to..dużo *jak na mój umysł doszczętnie już przegrzany pierwiastkami. Mój mózg jest zdziwiony tym, że po raz pierwszy od kilku miesięcy widzi coś co nie jest ułamkiem, pierwiastkiem, czy innym idiotycznym, niezrozumiałym tworem matematycznym*. Naprawdę bardzo podziwiam twój blog i *ekhem...nie podlizuj się Szekspir!* szczerze gratuluję tych wszystkich 30 tysiaków i oby tak dalej!
    Pozdrawiam
    Szekspir K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak!Stanowczo za dużo tych ułamków, pierwiastków, pi, itp.Głowa może pęknąć xd.Na prawdę dziękuje!Po stokroć dzięki!

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony