niedziela, 12 marca 2017

#10.Bohater Tygodnia

Witam w dziesiątym już Bohaterze Tygodnia! Takiej zgodności jeszcze nie widziałam. Tylko jedna osoba nie głosowała na naszego, a raczej naszą dzisiejszą zwyciężczynie, którą zostaje... Salti!!!
  • Imię Salti pochodzi od słówka Usaliti, które oznacza zemstę. W sumie logiczne, nie? Odjęłam ,,U'' i ,,I'' no i ta dam! Jednak odjęcie tej drugiej literki było po prostu błędem, który powielałam z każdym użyciem imienia w rozdziale, w którym się pojawiła. Więc gdyby nie omsknięcie się mojej ręki na klawiaturze dziś rozmawialibyśmy o Saliti, a nie Salti. xd
  • Jakby ktoś jeszcze nie zauważył Sal inspirowana jest Jasiri z Lwiej Straży.
  • Lwica jest z Moto właściwie tylko dlatego, bo oboje byli wolni, a nie chciałam dawać już więcej postaci, bo wystarczająco był tłok. 
  • Przodkiem Salti jest Kifo, legendarnego założyciela Zakazanej Ziemi, a Valentine Muhimu. Oboje byli braćmi co czyni z Sal bardzo daleką (no, ale zawsze) kuzynkę Val i jej rodziny.
No i to tyle! Ja Salti uwielbiam, nie zdążyłam dokładnie opisać jej barwnego charakteru w nastoletnich latach i bardzo żałuje, ale jest naprawdę świetna! <3 (to jest fajne bo tak xd). Przepraszam, że wczoraj tego nie opublikowałam, ale myślałam, że zdążę napisać rozdział i chciałam dać razem... no, ale nie pykło.
Pozdrawiam! ^^

3 komentarze:

  1. Parę sekund temu a już komentarz! Ode mnie! Na początku myślałam że Salti ma coś wspólnego z solą... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu Salti.Tak serio nie mam co pisać...lubię tą postać,od początku widziałam w niej inspiracje Jasiri ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Egh znowy nie komentuję...
    Muszę Ci przyznać, że Saliti brzmi gorzej niż Salti. Twoja wersja jest fajna. Ugh *wzdryga się* jak ja nie lubię Jasiri! Moja nienawiść w stosunku do niej, jest zbliżona do nienawiści Mambo w stosunku do Chaki XD. Postać sama w sobie mi się podoba. Jest oryginalana, ładna i po prostu fajna.
    Pozdrawiam i czekam na.... ło matko już 60 rozdział? A ja zaczęłam czytać bloga na 15 rozdziale. Matko jak ten czas leci *ociera łzę z kącika oka*.

    Ps. Wreszcie otworzyłam bloga o którego pytałam się ciebie na e-mailu. Zapraszam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony