sobota, 18 marca 2017

#11.Bohater Tygodnia

Dobry wieczór, czy tam dzień! Kolejny Bohater Tygodnia, a z nim kolejny zwycięzca. Zepsuje tą dramaturgię i powiem po prostu, że wygrywa Laari!

  • Słowo Laari to nie tylko jednostka walutowa w Gruzji, ale też imię białej lwicy z Zoo Safari w Borysewie XD
  • W przyszłości poznamy bliskich Laari, ale czy rodziców?
  • Jej historia jest troszkę inspirowana historią Bory z mojego bloga starego (jeszcze sprzed orogenezy alpejskiej) o Królu Lwie 4, kto czytał ten już wszystko wie! Ha!
  • Mam już zaplanowane jej życie miłosne, pewnie 99,9% czytelników już wie kto jest jej wybrankiem serca. xd
  • W przyszłości będzie miała ciężki wybór. Zostania lub opuszczenia Cudownej Ziemi. Ale z jakiego powodu? 
No i to tyle! Ja osobiście Laari lubię, nie jest taka pospolita. Charakterna i czasem lekko wrednawa. Jeśli dobrze pójdzie to jutro wleci świeżutki rozdzialik, ale nie obiecuje!


Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Oczywiście jej nie lubię XD przeszkadza w moim shipie LiaxFuraha. Pojawiła się z znikąd i od razu Bóg wie, jaka ważna. Może z wiekiem się zmieni? Kto wie? Niestety nie czytałam twojego bloga o TLK, ale mogę się tylko domyślać, że był fajny c:
    Pozdrawiam i o szóstej rano (tak nie mam co robić ze swoim życiem xd) idę czytać rozdział XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że się ją z nią z shippuje nie iwme co o tym myśleć

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony