sobota, 25 marca 2017

#12.Bohater Tygodnia

Witam was w BT! Serii, w której choć ociupinę próbuje przybliżyć wam jakąś postać. Dzisiaj mamy zwycięzce bardzo nietypowego... przynajmniej dla mnie, bo w końcu jak może wygrać postać pojawiająca się tylko w 3-4 rozdziałach!? Przejdźmy do rzeczy... wygrał Kiburi!!!
  • Pamiętacie jak Ashera mówiła o morderstwie tymczasowego króla Kryształowej Ziemi? Rzekomo zabójstwo zlecił Kiburi, ale to nie prawda. Zabili go ,,wyznawcy'' Kibura, a biedak nic nie wiedział.
  • Kiburi ma takie same oczy jakie miał Shetan w koncepcji.
  • Valentine do tej pory twierdzi, że Kibur jest chory psychicznie. Wiadomo z jakiego powodu. xd
  • Gdyby Lunar żył, Kiburi dostałby w spadku tron Kryształowej Ziemi. Ashera i Lun planowali drugie dziecko ,które by objęło pieczę nad Klanem (który jest mniejszy. No wiecie lepszy kąsek dla starszaka xd)
I to na tyle wyjątkowo nieciekawych faktów. Sama nie wiem co mam teraz powiedzieć, bo nie wiem czy go lubię!!! xd Jest mi raczej obojętny, bo na razie nie jest ważny w historii. No właśnie na razie. No spojler!

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Przyznam,że jestem zawiedziona.Tak naprawdę liczyłam,że wygra Lisa..ale mówi się trudno.Ja tam podzielam zdanie Valentine.
    Oczka ma fajne (nie powiem xd) Co więcej mogę dodać? Czekam na więcej bohaterów tygodnia i rozdzialik.Kimuri na pewno wkrótce pokaże pazury xddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jego mroczny design :3 ~ Kräva

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony