sobota, 1 kwietnia 2017

#13.Bohater Tygodnia

Witaj czytelniku, który nie fochnąłeś się na mnie za ten bezduszny żart! Jak co weekend przedstawiam wam Bohatera Tygodnia! Tym razem szczęśliwcem zostaje... Moto!

  • Na początku Moto miał wrócić dopiero po ślubie Val i Chaki, albo już w dorosłości.
  • Jego oczy miały być na początku dużo ciemniejsze, co można zobaczyć na pierwszym obrazku z nim w rozdziale 4.
  • Zparowałam z Salti tylko dlatego, że biedaczka była wolna i współczuje mojej kochanej xd
  • Miałam plan, żeby Moto pobił się z Chaką i chciał przeprowadzić się do Klanu Kiburiego z rodziną... jednak w porę powstrzymałam swoje ręce przed napisaniem tego. xd
No i to tyle! Ja osobiście tego huncwota nie lubię. Dlaczego? Bo kiedy Val potrzebowała wsparcia, ten tłumok na nią nakrzyczał i zaczął oskarżać i dlatego, bo przez niego nikt nie lubi Chaki. xd

Jeszcze raz przepraszam za ten głupi żart! No, ale prima prylis! W ten dzień trzeba wszystko wybaczyć! 
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Rozumiem..ja dużo osób dzisiaj nabrałam.Ja tam Moto lubię,chodź i tak uważam że dobrze że jest Val jest z Chaka.Pozdrawiam cię ty psikusiaro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzynastka...Pechowa *lenny face*

    Ej, mnie do twoich podłych pomysłów nie mieszaj! Sama mi kazałaś. Tak,ale ty posłuchałaś- myśli po chwili.

    Pozdrawiam wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tia, Prima Apirilis rządzi się własnymi prawami ;D
    Mmnie się również bardziej podoba ten jasnobłękitny kolor oczu Moto, bo dodaje mu uroku do białej sierści c; ~ Kräva

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony