sobota, 22 kwietnia 2017

#16.Bohater Tygodnia

Witam was w Bohaterze Tygodnia! *bla bla* Nie przedłużajmy! Szesnastą ''edycję'' naszego show wygrywa... Chaka!

  • Chaka jest w połowie gwiazdoziemcem za sprawą ojca, który jest jego duchowym przewodnikiem.
  • Tatuś naszego bohatera wygląda tak, był on lwim gwardzistą i zginął podczas jednej z misji.
  • To że Chaka będzie z Val miałam zaplanowane już przy jego pojawieniu. Ta cała szopka z ankietą itp. była po to, żeby nie było to tak oczywiste. (Jestę zua xd)
  • Chak w moich planach miał cały czas nienawidzić Moto i zakazywać kolegowania się swoim dzieciom z jego (jeszcze wtedy) córką Kisą.
No i to koniec! Sory, że tak mało, ale mam dzisiaj jakiś zamuł mózgu... miałam dać special na 50 tysi wyświetleń ( za które wam ogromnie dziękuje), ale normalnie nie mogę! Dokończenie go to męka, więc pojawi się jutro!
No i jeszcze, czy lubię Chakę... to partner mojej kochanej OC'ki więc głupie pytanie, ale wiem, że niektórzy go nienawidzą... tak, tak! Dobrze myślisz! xd
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Okay, Chaka dopiero teraz został bohaterem tygodnia. XDDDD Szczerze to myślałam, że będzie on drugi lub trzeci, a tu taka niespodzianka... Ale przynajmniej Motuś i Karimek byli przed nim. <3 Napisałam ci kiedyś, że ojcic Chaki był mraśny, nie? I nadal tak uważam. XD
    Ej, ej! Ja mam pytanie, bo ja nie wiem, kto nienawidzi Chaki?! Tak świetnej i wybitnej postaci?! Jak ja go dorwę to mu nogi z czegoś powyrywam! Co to za czubek?!
    Ja chcę szpicial na 50 tyś. sub... znaczy się wyświetleń! Jutro mówisz? :c

    Żegnam! I pozdrawiam (mraśnego ojca Chaki)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też,ciągle byłam za związkiem Val i Chaki,oczywiście,kiedy Moto zniknął,a pojawił się Chaka XD Cieszę się,że w końcu wiem,jak wygląda jego ojciec.Brakuję mi tylko,wyglądu taty naszej bohaterki :)
    *pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony