niedziela, 16 kwietnia 2017

#15.Bohater Tygodnia

Hejka! Witam was w piętnastym już Bohaterze Tygodnia! Na wstępie chcę wam życzyć kochani Wesołych Świąt i mokrego dyngusa! No dobrze, a więc dzisiejszym zwycięzcą... a raczej zwyciężczynią jest... Asma!
  • Asma jako jedyna z białych lwów na moim bloga ma ''kolorowe'' powieki. (Taaa... ciekawy fakt)
  • Wygląd Asmy zawsze wyobrażałam sobie jako lwicę... nie wiem jak to ująć. Ta pani ze sceny pierwszego polowania Kiary jest jej kopią. xd
  • Asma w planie miała zostać zabita przez ojca, kiedy sprzeciwiła się pomocy w obaleniu władców Cudownej Ziemi.
  • Na początku miała być tylko postacią wspominaną przez Asante. Na początku też nie planowałam uczynić z nich rodzeństwa.
  • Marzeniem lwicy od dzieciństwa było należenie do Gwardii Królewskiej Askariego i w końcu jej się to udało. Stała się jego najlepszym żołnierzem.
  • Dalsze życie Asmy można poznać na blogu Najjaśniejsza z gwiazd - Teo i Asma autorstwa Roseliny. Serdecznie zapraszam!
No i to tyle! Ja bardzo ją lubię i żałuje, że tak mało się na niej skupiła. 

Ps.Pracuje nad nowym wyglądem bloga, więc nie przejmujcie się jak zobaczycie jakiś dziwny szablon i nagłówek wystrzelający gdzieś w kosmos. Komputer się wam nie zepsuł. Za kilka godzin powinno być wszystko ok. xd 

6 komentarzy:

  1. Asma wydaję się bardzo ciekawa,zwłaszcza na blogu Roseliny.Fajnie,że jednak jej nie uśmierciłaś ^^ Wygląd bloga swit! Tylko teraz...tak dziwnie się czuję xd
    *pozdrawiam* i także mokrego dyngusa
    Ps:Będzie wkrótce rozdział? (wiem,że nie powinnam o to pytać..ale jestem zbyt ciekawa ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia! Mi także podoba się ten szablonik, ale ciągle coś mi nie pasuje. Tamten był dosyć jasny i teraz nagła czerń... dziwnie się przezwyczaiłam do tamtego okropiństwa xd
      Rozdział pojawi się pewnie gdzieś za dwa-trzy dni. Teraz mam tydzień wolnego, więc ruszę tyłek. xd
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jupi! Asma wreszcie zawitała na blogu! Weselmy się! Gdybyś ją uśmierciła moje życie legło by w gruzach xd
    Nowy szablon jest super! Jednak ja jak to ja-czepialska jak zwykle- radziłabym rozmazać nagłówek na dole i po bokach.Efekt byłby całkiem ładny. Osobiście me serce podbiło menu i ogólnie, całokształt szablonu <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na dwa nowe posty c:
    Ps. Dzięki za reklamę bloga xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym ją uśmierciła to nie powstał by wspaniałt blog! xd
      Mi też szaon się baaardzo podoba, ale nieszczęsny nagłówek... jestem tak utalentowana, że nie umiem z nim nic zrobić. Xd
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. W razie czego ja mogę pomóc z nagłówkiem c:

      Usuń
    3. Na prawdę mogła być? Byłabym bardzo wdzięczna c:

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony