sobota, 8 kwietnia 2017

#14.Bohater Tygodnia

Witam was w czternastym już Bohaterze Tygodnia! Dziś bardzo nieoczekiwany zwycięzca! Jak ją wypatrzyliście to ja nie wiem. Mowa tu o... Lisie!

  • Wygląd Lisy zmienia się z każdym nowym wiekiem. Jako noworodek była cała beżowa, jako lwiątko beżowa z jasnym brzuchem i pyszczkiem. Ostatecznie jej futro odrobinę ciemnieje i pojawia się grzywka.
  • Nigdy nie stworzyłam jej ojca, nawet nie nadałam mu imienia. Po prostu jestem leń! xd
  • Na początku Lisa miała zostać zabita podczas wojny, kiedy Iris przybiegła na Cudowną Ziemię. Śmierć tej postaci planowałam wiele razy... była mi po prostu zbędna. Teraz do czasu porodu jest objęta immunitetem. Jej syn jest mi potrzeny!
  • Jak wyżej napisałam będzie mieć syna o imieniu Zuberi. To nie jest ostateczne imię, możecie dawać propozycje w komentarzach!
Ja tam nawet ją lubię, zadziorna, za wszelką cenę dążąca do celu, no ale czasem wkurzająca!
To tyle! Dziękuje za uwagę!
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Lisa to jedna z moich ul postaci (4 lub 5) .Będzie miała syna?!Łał.Ja stawiałam bardziej na córeczkę i mam nadzieję,że i ona się pojawi.
    *pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może Huruma "Huru" dla chłopca i Mira dla dziewczynki?

      Usuń
  2. Właściwie to Lisa jest spoko. JEdna z moich faworytek. Ma charakterek i właściwie to czasem zachowuję się podobnie do niej c: Hmmm co do imienia jej syna... Może Giza (jeśli będzie miał kolor sierści po Wedzie), Miujiza (oznacza "cud", może mieć problemy zdrowotne zaraz po urodzeniu i dlatego nadadzą mu tak na imię. Oczywiście wiem, że masz swój pomysł, ja tylko tak proponuję c:), Ndoto, Heshima, Wakati albo Busara. Mam nadzieję, że któreś ci się spodobało c:

    Pozdrawiam i czekam na next c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Lisę, mam nadzieję, że wreszcie urodzi, długo na to czekam. Fajnie, że będzie mieć syna, dość jest lwiczek na tym blogu. Możesz go nazwać Ukaidi, Saburi, Kiburi, Vizuri, Nafasi, Thejuli, Kejeli, Eusi albo Nyeusi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony